26 Haziran 2013 Çarşamba

TÜRKIYE KOZMETIK YASAĞI

Merhaba!

Bugün ülkemizdeki herkesin var olduğunu sanan ama aslında olmayan bi kozmetik yasağından bahsedeceğim.

19 Nisan 2011 de genelgesi yayınlandığı söyleniyor. Sebebi de ülkemizde ki kozmetik markalarının cirosu düşüyormuş! Böyle saçma neden mi olur?! WTO (Türçesi : Dünya Ticaret Örgütü) diye birşey var. Sizce böyle bişey mümkün olabilir mi? Örneğin kozmetik kategorisine giren parfümü ele alalım. Parfüm en çok Fransa'da üretiliyor diyelim. Türkiye gidip Fransa'ya : " Ben artık senden parfüm ithalatı yapmıyorum. Ülkemde ki kozmetik markalarının cirosu düşüyo." derse Fransa'da salak değil tabi o da Türkiye'den aldığı malları almaz. Ve yine zararlı çıkarız. Evet belki kozmetik şirketlerinin cirosu yükselir ama bu seferde başka alandan açık veririz.

Ayrıca UYUŞTURUCU, SILAH, INSAN ETI gibi şeylerin ülkeye girmesi KESINLIKLE YASAKTIR. Ama bunun dışanda ki tekstil, kozmetik, aksesuar, teknoloji gibi şeylere yasak getirilemez. Şimdiye kadar tüm parfümlerimi ve makyaj malzemelerimin %70 ini yurt dışından aldım. Ama bir kere bile gümrükten çağırılmadım.

Ha birde şu '75€ nun üstünde alışveriş yapamıyoruz' diyenler yukarda Allah var!
Eminim hepiniz bunu biliyorsunuzdur. Arkadaşlar 0-75€ arasında olan yurtdışı alışverişlerinizde vergi ÖDEMIYORSUNUZ.75 € dan sonrasına vergi ödemek koşulu ile yurtdışından HER TÜRLÜ ürün sipariş edebilirsiniz.

Artık kozmetik yasağı algısını değiştirin. BÖYLE BIR ŞEY YOK!

GÖNÜL RAHATLIĞI ILE HERŞEYI SIPARIS EDEBILIRSINIZ.


Umarım faydam olmuştur. Çünkü hangi bloga baksam yurtdışından ürün almış stresli bekleyiş içinde olanları görüyorum.

Gidin doya doya alışveriş yapın :D

2 yorum:

  1. neye inanacağımı şaşırdım, bir çok yerde böyle bir yasağın olduğu (sadece kozmetik ürünleri için değil) ve ürünlerinin gümrükte takıldığı falan yazıyor. ben de satın almak istiyorum yurtdışından, aptal gibi 2 katı fiyata buradan alışveriş yapmak hoşuma gitmiyor ama hiç denemedim ve çekingenim bu konuda. paketleri açıp baktıklarını okuyorum... 75 euro para ödeyip siparişimin gümrükte takılmasını istemem. bu arada nerelerden sipariş veriyorsun hangi siteleri tercih ediyorsun nasıl oluyor biraz bilgi verebilir misin ? teşekkürler :)

    YanıtlaSil

  2. Bircok farkli kozmetik siparisinizi Ingiltere, Avrupa ve Amerika'da ki tum sitelerinden periyodik gonderimle gumruk garantili Turkiye'ye tarafiniza guvenle aktariyoruz. http://gondering.com/gorseller/

    YanıtlaSil