19 Temmuz 2013 Cuma

Ürün Tanıtım : Flormar Stick Fondöten

Merhaba,

Bugün sizlerle drugstore markalarından olan Flormar'ın stick fondötenini tanıyacağız. Öncelikle şunu söylemeliyim ki Flormar son zamanlarda gerçekten göz ardı edilemeyecek derecede ilerleme kaydetti. Bu yüzden bende Flormar'a bir şans verip bu ürünü aldım.

Ürünü ben kapatıcı olarak kullanıyorum çünkü ürün gerçekten iyi bir kapatıcılık sağlıyor. Ve benim hiç bir kapatıcıda bulamadığım kapatıcılık tam da bu. Ayrıca krem yapıda olması benim için çok iyi çünkü sıvı ürünlerin kapatıcılığı az oluyor ve maske etkisi yaratıyormuş gibi hissediyorum.


Ürünün dış görünüşü böyle .

Ben bu ürünle kusurlarımı kapatıyorum üstüne çok ince tek kat hatta yarım kat (nasıl oluyorsa =)) ) fondötenimi uygulayıp pudralıyorum. Pudrayı tazelemesem bile 8-10 saat arası dayanıyo. Belki daha fazlada dayanır ama denemedim. Ve zamanla doğal  görünüyo. Ama asla akmıyo, kapatıcılığını 8-10 saat koruyo dediğim gibi.

Ürün 9 gram. Fakat hassas göz altlarınız varsa krem yapıda olduğu için göz altlarınıza sert gelebilir. Her ne kadar elle uygulandığında elimizde ki ısıyla beraber daha da kremleşse de göz altından ziyade sivilce izleri ve kızarıklar için daha uygun. Hassas göz altlarınız varsa sıvı ürünler kullanmanız daha iyi olur elbette. Benim göz altlarımda en ufak bir torba ya da morluk yok ve ne kadar stresli yada uykusuz kalırsam kalıyım en ufak bir morluk olmuyo, torbalanmıyo ve hassas değil. Bana yarım ton açık geldiği için göz altımı aydınlatsın diye kullanıyorum.

Uygularken direk yüzüme sürmüyorum. Parmağıma biraz alıp yüzüme pıt pıt hareketlerle yediriyorum. Böylece elimin ısısıyla daha da kremleşiyo ve uygulama daha kolay oluyo. Pıt pıt harketlerle de kapatıcılığını artırmış ve daha çabuk sabitlenmesini sağlamış oluyorum ve daha hijyenik oluyor.



Bende en açık rengi olan MS63 rengi var (en açık renk bu sanırım, renk seçeneklerine çok dikkat etmedim ). Bana yarım ton açık geliyo. Ama bi koyu rengide çok sarımsıydı çok sırıtıyodu. Fondötenimde bana yarım ton koyu, dengeliyolar =)) .

Neyse fazla söze gerek yok şimdi puanlamaya geçelim. 

Kapatıcılık : 5/5 (Kapatıcı arıyışıma son verdirdi bu ürün. 5 vermiyim de ne vereyim? )

Kalıcılık : 5/5 (Hakediyo)

Kolay uygulama : 4,5/5 (Göz altı için zor)

Yapısı : 4,5/5 (Göz altı için uygun değil )

Kalite : 5/5 (Flormardaki ilerleme göz ardı edilemez)

Fiyat : 5/5 ( Sadece 23,5 tl)

Toplam : 29/30 

Yani tavsiye ederim kesinlikle. 

Iyi günler.









2 yorum:

  1. Ben benlerim ve yuzumdeki bir cizik icin kullanmak istiyorum bunu uyguladiktan sonra fondoten surmesem olurmu ve benlerimi kaparmi . (Et beni degil)

    YanıtlaSil
  2. Ben benlerim ve yuzumdeki bir cizik icin kullanmak istiyorum bunu uyguladiktan sonra fondoten surmesem olurmu ve benlerimi kaparmi . (Et beni degil)

    YanıtlaSil